اخلمد / اخلومد

اخلمد / اخلومد

منطقه ای سر سبز از رشته کوه های بینالود
اخلمد / اخلومد

اخلمد / اخلومد

منطقه ای سر سبز از رشته کوه های بینالود

ما از تو بخاطر عقیده و اهدافت حمایت می کنیم و بس


ما از تو بخاطر عقیده و اهدافت حمایت می کنیم و بس



آگاه به جمیع حقوق اجتماعی،اقتصادی،سیاسی و امنیتی جامعه و مردم

آگاه به همه امکانات و سرمایه های پنهان و آشکار و جغرافیایی و نیروی انسانی منطقه و کشور

آگاه به محرومیتهای فرهنگی،ورزشی،اقتصادی و بهداشتی حوزه انتخابیه

آگاه به مشکلات و معضلات کشاورزی،دامداری،صنعتی وگردشگری منطقه

آگاه به پیچ و خم ها و موانع قانونی،اجرایی و قضایی در نظام اداری کشور

 

ستاره ای درخشان از خطه چناران که تمام تخصص،تعهد،توان و دانش خود را در جهات فوق و مقابله با کانون های نا مشروع قدرت و ثروت بکار خواهد گرفت.

 

اهداف و برنامه ها:

1.تقویت نظام جمهوری اسلامی ایران و اصل مترقی ولایت مطلقه فقیه واحقاق حقوق مردم انقلابی و ولایتمدار شهرستانهای چناران،طرقبه و شاندیز از مجرای مشارکت در قانون گذاری کشور.

2. بهره گیری از اطلاعات و تجارب دراز مدت حقوقی در امر قانون گذاری کلان کشور در جهت مطالبه حقوق مسلم طبقات مختلف جامعه و مردم منطقه.

3. پیگیری همه جانبه و دقیق قوانین مصوبه مجلس شورای اسلامی و نظارت بر حسن اجرای آنها در حق منطقه و مردم حوزه انتخابیه به نحوی که از تمام حقوق بهره مند گردیده و به حداکثر منافع دست یابند.

4. جدیت مضاعف در جذب صحیح اعتبارات و ارتقاء پروژه های عام المنفعه از قبیل دانشگاه ها و حوزه های علمیه و مصلاهای نماز جمعه و مراکز خدماتی زایرین و دیگر مراکز فرهنگی،مراکز ورزشی،مراکز درمانی و امور عمرانی چون پل سازی،راه سازی،سد سازی،آب و برق و گاز رسانی، ارتباطات و ناوگان حمل و نقل شهری و برون شهری و شهرک های مسکونی و صنعتی و. . .

5. حمایت همه جانبه از مشاغل منطقه ای و سنتی و روستایی از قبیل کشاورزی،دامداری، صنعتی و گردشگری و. . . در جهت مهاجرت معکوس روستاییان و دفع معضلات اجتماعی همچون فقر و بیکاری و اعتیاد و. . .

6.مقابله قاطع با عملکردهای غیر قانونی و ناعادلانه بعضی مجریان که به حقوق مسلم مردم و ارباب رجوع بی توجه اند و یا تضییع حق می نمایند و نیز تلاش در جهت اصلاح ساختار اداری و برخی عملکردهای غیر قانونی و مفاسد در ادارات به نحوی که مستخدم و ارباب رجوع هر کدام در جایگاه واقعی خویش قرارگیرند.

7. ارتقاء بنیه فکری ،فرهنگی،سیاسی،امنیتی منطقه در قالب پشتیبانی نیروهای خدوم فرهنگی ،اداری،انتظامی و اطلاعاتی و نیروهای لایی و ارزشی انقلاب در حوزه نمایندگی مردم.

8. تلاش جدی به منظور تحولی چشمگیر در راستای منویات رهبر معظم انقلاب حضرت آیه الله خامنه ای در جهت پیشرفت و عدالت همه جانبه در منطقه و حوزه انتخابیه.


آی  مردم  انتخابی دیگر  است                بیعتی  از ما  برای   رهبر  است


گر که خواهی رأی تو زرین بود                 رأی ده بر آنکه او اصلح تر است


الغرض  رأی  من  و  تو  ما  شود         حاصل  ما  سرنوشتی  بهتر  است


همنفس  با عشق  با  آگاه  شو         چون که او مردی عدالت محور است


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد