اخلمد / اخلومد

اخلمد / اخلومد

منطقه ای سر سبز از رشته کوه های بینالود
اخلمد / اخلومد

اخلمد / اخلومد

منطقه ای سر سبز از رشته کوه های بینالود

امکان مشارکت مردمی در پروژه اخلمد فراهم می‌شود

حتی با سرمایه‌های خرد؛
امکان مشارکت مردمی در پروژه اخلمد فراهم می‌شود
خبرگزاری فارس: مدیر اجرایی پروژه منطقه توریستی، تفریحی و اقامتی اخلمد گفت: در این پروژه امکان سرمایه‌گذاری و مشارکت مردمی حتی با سرمایه‌های خرد فراهم می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، رحمان قلی‌زاده ظهر امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی طرح عظیم منطقه توریستی تفریحی و اقامتی اخلمد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اعلام آمادگی و تمایل مردم به‌ویژه افراد بومی منطقه اخلمد به مشارکت و سرمایه‌گذاری در این پروژه عظیم طی چند روز آینده امکان این مشارکت را فراهم می‌آید.

وی افزود: سرمایه‌گذاران فعلی این پروژه در حال برنامه‌ریزی در راستای فراهم آوردن شرایط مشارکت مردم با کمترین سرمایه حتی با سرمایه‌گذاری صورت اقساط است.

مدیر اجرایی پروژه اخلمد ادامه داد: در بخش مشارکت و سرمایه‌گذاری تعاملات مناسب و خوبی انجام شده است و همچنین با نظر مساعد نماینده مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان و قول‌هایی که در این زمینه داده شده است.

وی بیان داشت: امیدواریم هر چه زودتر چه در بخش جذب سرمایه‌ خارجی و چه در بحث جذب سرمایه داخلی به صورت کلان امکان انتشار سهام و مشارکت مردم را به صورت محدود برای 10 الی 20 درصد سهام ایجاد شود.

قلی‌زاده گفت: در فاز اول این پروژه مجموع کل هزینه طرح در حدود 940 میلیارد ریال است که شامل هزینه ثابت و جاری و مشتمل بر هزینه زمین، مجوزات، طرح و نقشه و آماده‌سازی، ساخت و اجرا و فراهم کردن مقدمات بهره‌برداری است.

مدیر اجرایی منطقه توریستی اخلمد افزود: بخش عمده‌ای از هزینه‌های مربوط به خرید و تحصیل زمین با اعتبارات داخلی شرکت توسط سهام‌داران فعلی پروژه تأمین شده است.

وی ادامه داد: طرح عظیم منطقه توریستی تفریحی اقامتی اخلمد با سرمایه‌گذاری شرکت صد آبشار اخلمد در فاز اول زمینی به مساحت 452 هزار متر مربع و در مجاورت با منطقه نمونه گردشگری اخلمد به عنوان بزرگترین و عمده‌ترین مرکز تفریحی و گذران اوقات فراغت خانواده‌ها در غرب مشهد احداث می‌شود.

وی بیان داشت: این مجموعه علاوه بر موقعیت منحصر به فرد که در آن واقع شده به لحاظ تعریف پروژه‌های متنوع و جذاب دارای ظرفیت بسیار زیادی در راستای جلب گردشگران و مسافران بومی و غیربومی است.

مدیر اجرایی منطقه توریستی اخلمد اظهار داشت: جذب گردشگران کشورهای حاشیه خلیج فارس و آسیای میانه و جذب مسافران و توریست‌های ایرانی (شهروندان مشهد و دیگر نقاط کشور) سبب تحقق توسعه پایدار مبتنی بر استعدادهای منطقه دارد.


منبع    

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد