اخلمد / اخلومد

اخلمد / اخلومد

منطقه ای سر سبز از رشته کوه های بینالود
اخلمد / اخلومد

اخلمد / اخلومد

منطقه ای سر سبز از رشته کوه های بینالود

تله کابین اخلمد


معاون استاندار خراسان رضوی خبر داد:

تصویب ایجاد تله‌کابین بام مشهد (اخلمد)

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار خراسان رضوی از تصویب ایجاد تله‌کابین بام مشهد در ارتفاعات جنوب غربی مشهد در کارگروه گردشگری استان خبر داد.



تله کابین تفرجگاه نمک‌آبرود ،  چالوس | Namak Abrood Recreation Place, Chaloos


به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سعید حسین‌پور ظهر امروز در جلسه گردشگری استان اظهار داشت: ایجاد تله‌کابین بام مشهد در ارتفاعات جنوب غربی مشهد در مجموعه‌ای به مساحت 108 هکتار به تصویب این کارگروه رسید. 


*ایجاد مجموعه تفریحی اخلمد به تصویب رسید 
وی تصریح کرد: خراسان رضوی با توجه به وجود مضجع شریف رضوی سالانه شاهد تردد بیش از 25 میلیون زائر است که در ایام مختلف به این استان سفر می‌کنند. 
حسین‌پور با بیان اینکه برای این جمعیت باید برای بازدید از اماکن تفریحی و ییلاقات برنامه‌ریزی شود، افزود: به همین منظور مجموعه تفریحی، توریستی و اقامتی اخلمد در زمینی به مساحت اولیه 45 هکتار مورد بررسی و تصویب قرار گرفت که برای احداث آن از ظرفیت بخش خصوصی استفاده می‌شود. 

*توجه به مناطق گردشگری از اولویت‌های جدی استان است 
معاون امور عمرانی استاندار خراسان رضوی اظهار داشت: توجه به مناطق گردشگری، اماکن تفریحی و توسعه و ساماندهی مناطق تفریحی در استان از جمله اولویت‌هایی است که به صورت جدی در استان دنبال می‌شود. 
حسین‌پور با بیان اینکه استان ظرفیت‌های خوبی برای گردشگری دارد، تصریح کرد: تعیین محدوده منطقه نمونه گلمکان در مسیر انتهای گلمکان به چشمه سبز نیز باید در کارگروه تخصصی مورد ارزیابی قرار گیرد. 
وی با تأکید بر بررسی و پیگیری‌ طرح‌های گردشگری در استان تصریح کرد: برنامه‌ریزی در این زمینه می‌تواند سبب اشتغالزایی و معرفی جاذبه‌های گردشگری استان شود. 

منبع


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد